Passa al contingut principal

"AFTER DARK" - MURAKAMI - BANDA SONORA


Amigues i amics del Club de lectura, recordeu que a alguns capítols de la novel.la de Murakami hi havia la referència d'una peça musical. Aquí les teniu. És la banda sonora d'After Dark.

 

Espero que tots els enllaços funcionin. Que vagi bé...

Imatges: google

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

ELS AMORS DIFÍCILS - Italo Calvino

Proposta de lectura pel grup "A" Pel darrer trimestre de 2015, si trobem suficients exemplars, proposo aquesta obra d'Italo Calvino. Afegeixo el  text que figura a la contracoberta, com a orientació: "Els amors difícils és el títol amb que l'autor va recollir (per primera vegada el 1958) aquesta sèrie de relats. Definició irònica, sens dubte, perquè quan es tracta d'amor o d'amors, les dificultats són molt relatives. O com a mínim, el que hi ha en la base de moltes d'aquestes històries és una dificultat de comunicació, una zona de silenci al fons de les relacions humanes. Si aquests contes són, en la major part dels casos, històries de parelles que no es troben, en el fet de no trobar-se, l'autor sembla fer-hi constar no solament una raó per a la desesperació sinó també un element fonamental -fins i tot, l'essència mateixa- de la relació amorosa... Potser el títol que explicaria millor el que tenen en comú seria Amor i absència...
  Entre dones soles , escrita l'any 1949, un any abans de la seva mor, mostra el Pavese més madur, el novel·lista capaç de crear una atmosfera amb una economia de detalls sorprenent. Pavese hi descriu l'alta societat del Torí de postguerra, que comença a aixecar el cap entre edificis encara esfondrats pels últims bombardeigs. Clelia, la narradora, és una modista d'origen humil que ha prosperat a Roma i que al cap dels anys torna a Torí, la seva ciutat natal, on fa dues amigues entre l'alta burgesia piemontesa. Tant Rosetta, la burgesa suïcida, com Momina, aristocràtica i amargada, no saben què és treballar, i mai no s'han hagut de guanyar la vida. Assetjada per les insinuacions de tots els homes que la voldrien seduir, Clelia no ha trobat un home que pugui estimar, potser perquè la seva mare li va inculcar que un marit és "un trist assumpte" i que "els homes no són dolents sinó estúpids". Atrapada en un cercle d'enveges, rancúnies i ins...